Recoiffe-moi le moral, deze quote hangt aan de muur in het salon en dat gebeurd toch elke keer weer in de meer dan deskundige handen van Ben! Dikke merci, geweldig, zoals ik het gewoon ben ❤️
Styled by Ben•Ladies' Full Head Colouring
Michèle•over 1 year ago
Verified review
Heel hygienisch; aangename sfeer.
Styled by Ben•Men's Haircuts
Frans•over 1 year ago
Verified review
Mijn kleur is fantastisch! Als brunette heb ik jarenlang gesukkeld met droog-koper-oranje haartinten. Dat is nu dankzij Ben en Seda opgelost. Zij zijn echte talenten die hun vak kennen.