Bij de meeste kappers wordt er vaak te kort geknipt, zelfs als je duidelijk aangeeft wat je wil. Maar hier werd er echt geluisterd naar mijn wensen, en het resultaat was precies zoals ik het in gedachten had – perfect !
Styled by Ben•Men's Haircuts
Nathan•about 1 year ago
Verified review
Top
Styled by Ben•Men's Haircuts
Viktor•about 1 year ago
Verified review
Al 2x geweest, beide keren niets op aan te werken. Ik had het gevoel 'prinses' te zijn. Nu ook qua kassel, super! Maar nu had ik het gevoel dat ze 'er geen zin meer in hadden', ook al was Seda super vriendelijk. Voor 106€ verwacht ik wel wat meer...
Styled by Seda•Ladies' Haircut
Tessa•about 1 year ago
Verified review
Perfect
Styled by Seda•Balayage
Bea•about 1 year ago
Verified review
Het uitnodigende welkom laat toe je comfortabel te voelen.
De kapper houdt van open overleg om zich een goed beeld te kunnen vormen. En telkens is de uitkomst een creatief snit, waarbij ik me lekker in mijn vel voel. Er is veel oog voor detail.
En zorgzaamheid is niet uit de lucht. Ik ben daarvoor heel dankbaar.