Ik kwam langs voor een balayage en was best nerveus, gezien ik in het verleden minder goede ervaringen heb gehad bij andere kappers. Seda stelde me meteen gerust door duidelijk uit te leggen wat haalbaar was en wat niet. Het resultaat was fantastisch! Voorts straalt salon het rust en professionaliteit uit.
Styled by Seda•Balayage
SV•about 1 year ago
Verified review
Eens je bij Ben gaat keer je terug, hij is top!
Styled by Ben•
Hair MaskShow all…
Isabelle•about 1 year ago
Verified review
Heel goed werk ik ben blij met het resultaat❤️
Treatment by Seda•Eyelash Extensions
Monika•about 1 year ago
Verified review
Een zeer aangenaam moment en professioneel top om je dag te beginnen
Styled by Ben•Men's Haircuts
Mahjoubi Karim•about 1 year ago
Verified review
Zoals gewoonlijk zerr mooi naturel resultaat, eowel qua snit als qua kleur 😊. Snit blijft ook herl lang mooi (ik ga maar 2x/jaar naar de kapper).