Ik kwam langs voor een balayage en was best nerveus, gezien ik in het verleden minder goede ervaringen heb gehad bij andere kappers. Seda stelde me meteen gerust door duidelijk uit te leggen wat haalbaar was en wat niet. Het resultaat was fantastisch! Voorts straalt salon het rust en professionaliteit uit.
Styling door Seda•Balayage
SV•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Eens je bij Ben gaat keer je terug, hij is top!
Styling door Ben•
Vrouwen knippenToon alles…
Isabelle•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel goed werk ik ben blij met het resultaat❤️
Behandeling door Seda•Wimperextensions
Monika•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Een zeer aangenaam moment en professioneel top om je dag te beginnen
Styling door Ben•Mannen knippen
Mahjoubi Karim•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals gewoonlijk zerr mooi naturel resultaat, eowel qua snit als qua kleur 😊. Snit blijft ook herl lang mooi (ik ga maar 2x/jaar naar de kapper).