Prettig en goed, daarom kom ik graag steeds weer bij je terug.
Herman•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Marieke is altijd vriendelijk en helpt je goed met de keuzes
Lien •bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer vriendelijke ontvangst en zeer tevreden over de behandeling . Mijn nagels zijn weer supermooi 👌😊
Karin•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Vandaag een spa Hydra laten doen,amai wat was dat relaxen, een aanrader voor iedereen
Nancy•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima ontvangst. In mijn beleving goede en prettige behandeling.
Marieke weet waar ze het over heeft, dus dat geeft een goede gevoel.
Volgende afspraak is reeds gemaakt