Prettig en goed, daarom kom ik graag steeds weer bij je terug.
Herman•almost 2 years ago
Verified review
Marieke is altijd vriendelijk en helpt je goed met de keuzes
Lien •almost 2 years ago
Verified review
Zeer vriendelijke ontvangst en zeer tevreden over de behandeling . Mijn nagels zijn weer supermooi 👌😊
Karin•almost 2 years ago
Verified review
Vandaag een spa Hydra laten doen,amai wat was dat relaxen, een aanrader voor iedereen
Nancy•about 2 years ago
Verified review
Prima ontvangst. In mijn beleving goede en prettige behandeling.
Marieke weet waar ze het over heeft, dus dat geeft een goede gevoel.
Volgende afspraak is reeds gemaakt