Een heerlijke volledige gezichtsbehandeling gehad vandaag van 1 uur. Als Marieke met je bezig is gaat alleen de tijd veel te snel voorbij. Heel blij met de behandeling en een nieuwe afspraak is al vast gelegd. 👍🏻
Melie•over 1 year ago
Verified review
Marieke doet dat kei goed! Mijn huid voelt super zacht en de producten zijn top kwaliteit!🥰
Yenthe•over 1 year ago
Verified review
Heerlijk genoten van mijn gelaatsverzorging en massage 👌👍
Anita •over 1 year ago
Verified review
Weer kei blij met mijn wimpers! Je merkt ook echt dat ze sterker en langer worden na elke behandeling☺️
Yenthe•almost 2 years ago
Verified review
Prettige behandeling, fijne temperatuur in de salon met de airco aan.