Prettig en goed, daarom kom ik graag steeds weer bij je terug.
Herman•il y a presque 2 ans
Avis vérifié
Marieke is altijd vriendelijk en helpt je goed met de keuzes
Lien •il y a presque 2 ans
Avis vérifié
Zeer vriendelijke ontvangst en zeer tevreden over de behandeling . Mijn nagels zijn weer supermooi 👌😊
Karin•il y a presque 2 ans
Avis vérifié
Vandaag een spa Hydra laten doen,amai wat was dat relaxen, een aanrader voor iedereen
Nancy•il y a environ 2 ans
Avis vérifié
Prima ontvangst. In mijn beleving goede en prettige behandeling.
Marieke weet waar ze het over heeft, dus dat geeft een goede gevoel.
Volgende afspraak is reeds gemaakt