Heel aangenaam, Spa werd goed gekuist na de klant dat voor ons kwam. Heel goed i.v.m prijs/kwaliteit. Ons drank werd niet aangerekend, want het was van het huis wat ik ook heel lief en tof vond. Aanrader deze Spa.
Behandeling door Saunaprive.eu•Sauna
El Ansari•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Très bon moment de détente !
Behandeling door Saunaprive.eu•Sauna
Marzan•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
SUPER!! 😍
Behandeling door Saunaprive.eu•Sauna
Mehdi•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
C'était un cadeau que j'ai offert, et j'ai eu que de bon retour.
Ils mon dit que la décoration était juste parfaite, l'accueil rien à dire, l'ambiance magnifique et surtout je trouve qu'ils sont attentif et professionnel.
Je recommande totalement.