SANGÉLICA Reviews

Frankrijklei 58 ( Epyl City entry ), 2000 Antwerpen

Check beschikbaarheid en boek online

De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,7
221 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kan verwachten bij elke salon.
Angelica was heel vriendelijk en zeer deskundig. Mijn nagels zijn nog nooit zo goed gedaan als bij haar. Zij heeft er een nieuwe vaste klant bij. Ik wil haar echt aan iedereen aanraden. Bedankt Angelica.
Op 14min was ze al klaar. Gewoon snel snel waardoor zij mijn teennagel volledig heeft gescheurd en nu moet ik wachten tot mijn nagel afvalt en volledog opnieuw groeit. Zo onproffesioneel! Ik kom nooit meer terug
Toon reactie salon...
As always amazing work! My nails are healthy and look stunning. Thank you so much Angelika .♥️
Pedicure was perfect as usual , thank you so much , I’ll be back for sure !
My nails were very well done I am happy I went there and I would definitely go back
9
1
9
10
11
37
11