Angelica was heel vriendelijk en zeer deskundig. Mijn nagels zijn nog nooit zo goed gedaan als bij haar. Zij heeft er een nieuwe vaste klant bij. Ik wil haar echt aan iedereen aanraden.
Bedankt Angelica.
Behandeling door Angelika•Gellak manicure
Martine•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Op 14min was ze al klaar. Gewoon snel snel waardoor zij mijn teennagel volledig heeft gescheurd en nu moet ik wachten tot mijn nagel afvalt en volledog opnieuw groeit. Zo onproffesioneel! Ik kom nooit meer terug
Behandeling door Angelika•
Medische pedicureToon alles…
Soukaïna•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
As always amazing work! My nails are healthy and look stunning. Thank you so much Angelika .♥️
Behandeling door Angelika•Gellak manicure
Svitla•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Pedicure was perfect as usual , thank you so much , I’ll be back for sure !
Behandeling door Angelika•Gellak manicure
Konstantin•9 maanden geleden
Geverifieerde review
My nails were very well done I am happy I went there and I would definitely go back