SANGÉLICA Avis

Frankrijklei 58 ( Epyl City entry ), 2000 Antwerpen

Voir la disponibilité et réserver en ligne

Les avis sont écrits par les clients après leur visite.

4,7
221 avis

Filtrer par type de service

Filtrer par commentaires

Service

Filtrer par note

Note
Filtrer par note

Avis vérifiés

Rédigé par nos clients, pour que vous sachiez à quoi vous attendre dans chaque salon
Angelica was heel vriendelijk en zeer deskundig. Mijn nagels zijn nog nooit zo goed gedaan als bij haar. Zij heeft er een nieuwe vaste klant bij. Ik wil haar echt aan iedereen aanraden. Bedankt Angelica.
Op 14min was ze al klaar. Gewoon snel snel waardoor zij mijn teennagel volledig heeft gescheurd en nu moet ik wachten tot mijn nagel afvalt en volledog opnieuw groeit. Zo onproffesioneel! Ik kom nooit meer terug
Voir la réponse du salon...
As always amazing work! My nails are healthy and look stunning. Thank you so much Angelika .♥️
Pedicure was perfect as usual , thank you so much , I’ll be back for sure !
My nails were very well done I am happy I went there and I would definitely go back
9
1
9
10
11
37
11