SANGÉLICA Reviews

Frankrijklei 58 ( Epyl City entry ), 2000 Antwerpen

Check availability and book online

Reviews are written by customers after their visit.

4,7
221 reviews

Filter by treatment

Filter reviews

Treatment

Filter by rating

Rating
Filter by rating

Verified reviews

Written by our customers, so you know what to expect at each and every venue.
Angelica was heel vriendelijk en zeer deskundig. Mijn nagels zijn nog nooit zo goed gedaan als bij haar. Zij heeft er een nieuwe vaste klant bij. Ik wil haar echt aan iedereen aanraden. Bedankt Angelica.
Op 14min was ze al klaar. Gewoon snel snel waardoor zij mijn teennagel volledig heeft gescheurd en nu moet ik wachten tot mijn nagel afvalt en volledog opnieuw groeit. Zo onproffesioneel! Ik kom nooit meer terug
Show venue reply...
As always amazing work! My nails are healthy and look stunning. Thank you so much Angelika .♥️
Pedicure was perfect as usual , thank you so much , I’ll be back for sure !
My nails were very well done I am happy I went there and I would definitely go back
9
1
9
10
11
37
11