As always just fantastic manicure ! It last very long and my nails are always in perfect condition ! I made a Biab and I am super satisfied with service! I recommend Angelika to everyone, she is excellent professional with very big experience and very kind person that always helps with her advice and service.
Treatment by Angelika•Gel Nails Manicure
Svitla•6 months ago
Verified review
Spijtig genoeg kwam de gellak de dag na plaatsing al los - op sommige nagels was ook geen volledige dekking en mijn nagelbed bloeide aan verschillende nagels. Ik heb per mail geprobeerd om contact op te nemen want ik wil uiteraard mijn geld terug maar kreeg geen respons - spijtig maar ik zou hier nooit naartoe gaan!
Treatment by Angelika•Gel Nails Manicure
Emilie•7 months ago
Verified review
Show venue reply...
As always perfect service and result, Angelika is very knowledgeable professional, very fast with perfect result, thank you!
Treatment by Angelika•Gel Nails Manicure
Konstantin•7 months ago
Verified review
Een correcte, efficiënte behandeling. Mooi op tijd. Zeer hygiënisch. Voor herhaling vatbaar.
Treatment by Angelika•Pedicure
Marcel•7 months ago
Verified review
The best pedicure and manicure I ever got ! I appreciate a lot the quality and fast service Angelika provides. Very experienced and kind professional!Thank you again Angelika ! I recommend it to everyone!