Me encantó su trabajo en mi pelo, un lugar super bien cuidado y limpio. Fany super amigable y amable. Gracias por tu gran trabajo Fany, muy agradecida
Styling door Fanny
Carolina•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Excellent service
Styling door Fanny
Anoniem•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
It was really a nice expérience. Nice haircut. First time here. And got a lot of explanation on how to treat thé haïr.
Styling door Fanny
LAYLA•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
100% recommended!!
Styling door Fanny
Celeste•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Ik was redelijk wanhopig geworden over mijn pluizig haar ondanks al veel geprobeerd te hebben om mijn krullen weer tot leven te wekken. Bij Fanny terecht gekomen en wat ben ik blij ! Ze wou echt mij en mijn haar helpen en dat heeft ze echt gedaan ! ik werd niets opgedrongen van producten die ik absoluut moest kopen, maar ik kreeg wel algemene tips en tricks mee om mijn haar optimaal te verzorgen. Zo een fijne sfeer, ze doet het met veel plezier en kennis en dat merk je !