Me encantó su trabajo en mi pelo, un lugar super bien cuidado y limpio. Fany super amigable y amable. Gracias por tu gran trabajo Fany, muy agradecida
Réalisé par Fanny
Carolina•il y a plus de 4 ans
Avis vérifié
Voir la réponse du salon...
Excellent service
Réalisé par Fanny
Anonyme•il y a plus de 4 ans
Avis vérifié
Voir la réponse du salon...
It was really a nice expérience. Nice haircut. First time here. And got a lot of explanation on how to treat thé haïr.
Réalisé par Fanny
LAYLA•il y a plus de 4 ans
Avis vérifié
Voir la réponse du salon...
100% recommended!!
Réalisé par Fanny
Celeste•il y a plus de 4 ans
Avis vérifié
Voir la réponse du salon...
Ik was redelijk wanhopig geworden over mijn pluizig haar ondanks al veel geprobeerd te hebben om mijn krullen weer tot leven te wekken. Bij Fanny terecht gekomen en wat ben ik blij ! Ze wou echt mij en mijn haar helpen en dat heeft ze echt gedaan ! ik werd niets opgedrongen van producten die ik absoluut moest kopen, maar ik kreeg wel algemene tips en tricks mee om mijn haar optimaal te verzorgen. Zo een fijne sfeer, ze doet het met veel plezier en kennis en dat merk je !