Fanny was zeer aangenaam en gaf me ook advies hoe ik mijn krullen moest behandelen. Het resultaat was prachtig
Styling door Fanny
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Super lieve dame! Iemand dat naar mijn wensen heeft geluisterd. Ben heel blij met mijn kort coupke!
Styling door Fanny
Lu•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Fanny is aardig professioneel oplettend en goeie kapster.
Ik ben heel blij met het resultaat. Ik kom zeker terug.
Styling door Fanny
Alexandra•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Altijd net wat ik wil
Styling door Fanny
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Altijd die extra aandacht en zorg doet me voelen of ik een koningin ben🥰
Altijd een leuke babbel met een gelijkgestemde ziel maakt dat mijn maandelijks bezoek echt iets is om naar uit te kijken.
Tot snel💋