Dit is oprecht de beste ervaring die ik ooit heb gehad bij een kapper, mijn krullen werden perfect verzorgd en ik kreeg veel tips, enorm vriendelijke kapster en ze doet exact wat je vraagt. Kortom zeker een aanrader!
Styling door Fanny
Delphine•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
It was great experience in a very friendly environment, color looks perfect!
Styling door Fanny
Alexandra•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Altijd gezellig, goed advies, we kunnen over alles praten, heerlijk gewoon
Ik kijk altijd uit naar onze tijd samen
Tot binnenkort ❤️❤️❤️
Styling door Fanny
Sylvie•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Top!
Styling door Fanny
janosh•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Wist hoe ze met mijn krullen moest omgaan! Nog nooit bij een kapper buitengekomen met zo veel krullen!!