De opslag van 7,5 of 8 euros kan niet vind ik !
Dat er een opslag is OK maar DIE is overdreven.
Persoonlijk zoek ik een ander lokatie zelf voor 39 euros.
Mox•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Charlotte... bedankt. 👍
Behandeling door Charlotte
lingier•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Alles tiptop in orde verlang wel terug naar een lekker koffietje tijdens de behandeling
Calleeuw•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Zalige voetverzorging!
Anoniem•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijke massage, super vriendelijk personeel, helemaal zen terug buiten gestapt.