De opslag van 7,5 of 8 euros kan niet vind ik !
Dat er een opslag is OK maar DIE is overdreven.
Persoonlijk zoek ik een ander lokatie zelf voor 39 euros.
Mox•il y a presque 6 ans
Avis vérifié
Charlotte... bedankt. 👍
Réalisé par Charlotte
lingier•il y a presque 6 ans
Avis vérifié
Alles tiptop in orde verlang wel terug naar een lekker koffietje tijdens de behandeling
Calleeuw•il y a presque 6 ans
Avis vérifié
Zalige voetverzorging!
Anonyme•il y a presque 6 ans
Avis vérifié
Heerlijke massage, super vriendelijk personeel, helemaal zen terug buiten gestapt.