Kom regelmatig altijd zeer tevreden , nu absoluut niet pedicure niet goed gedaan en manicure alleen gel lak niet goed gedaan ook tijdens pedicure aangegeven, helaas niks aangedaan .
Lutgens•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Perfect!
Luc•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Alles verliep toppie zoals ik gewend ben.
Behandeling door Charlotte
jan•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijk genoten
Behandeling door Charlotte
Caroline•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Top massage. Goed los gemaakt maar toch ook zeer relax! Debby was top!