Kom regelmatig altijd zeer tevreden , nu absoluut niet pedicure niet goed gedaan en manicure alleen gel lak niet goed gedaan ook tijdens pedicure aangegeven, helaas niks aangedaan .
Lutgens•il y a presque 6 ans
Avis vérifié
Perfect!
Luc•il y a presque 6 ans
Avis vérifié
Alles verliep toppie zoals ik gewend ben.
Réalisé par Charlotte
jan•il y a presque 6 ans
Avis vérifié
Heerlijk genoten
Réalisé par Charlotte
Caroline•il y a presque 6 ans
Avis vérifié
Top massage. Goed los gemaakt maar toch ook zeer relax! Debby was top!