Mijn dochter en ikzelf zijn uiterst tevreden over de behandelingen die wij in uw spa krijgen.
Uw verzorgster zijn uiterst vriendelijk ,professioneel, en knap.
Wij kijken steeds uit naar een verzorging in jullie spa!
Tania•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals steeds, was Magali top!
Jean-Pierre•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Zalig!
Behandeling door Charlotte
Febe•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Een zeer slechte ervaring.
De manicure was erg slecht.
Geen basis voor de nagellak .
De nagellak is overal gemorst.
Ik werd eruit gegooid toen de nagellak nog niet droog was. Tegen de tijd dat ik bij het appartement kwam, waren twee vingers beschadigd.
Ik had een gebroken nagel, ik vroeg om een reparatie, er werd niets gedaan, de persoon deed er gewoon nagellak op.
Marche•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer goede, relaxerende massage! Van top tot teen werd ik in de watten gelegd en heb er enorm van genoten