Mijn dochter en ikzelf zijn uiterst tevreden over de behandelingen die wij in uw spa krijgen.
Uw verzorgster zijn uiterst vriendelijk ,professioneel, en knap.
Wij kijken steeds uit naar een verzorging in jullie spa!
Tania•il y a presque 6 ans
Avis vérifié
Zoals steeds, was Magali top!
Jean-Pierre•il y a presque 6 ans
Avis vérifié
Zalig!
Réalisé par Charlotte
Febe•il y a presque 6 ans
Avis vérifié
Een zeer slechte ervaring.
De manicure was erg slecht.
Geen basis voor de nagellak .
De nagellak is overal gemorst.
Ik werd eruit gegooid toen de nagellak nog niet droog was. Tegen de tijd dat ik bij het appartement kwam, waren twee vingers beschadigd.
Ik had een gebroken nagel, ik vroeg om een reparatie, er werd niets gedaan, de persoon deed er gewoon nagellak op.
Marche•il y a presque 6 ans
Avis vérifié
Zeer goede, relaxerende massage! Van top tot teen werd ik in de watten gelegd en heb er enorm van genoten