Debby is een aangenaam, vriendelijk , respectvolle dame die weet van aanpakken. Ze kent haar producten en is eerlijk in het geven van en delen van informatie!
Formesyn•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Meteen afspraak gemaakt voor een volgende beurt 😁
Anoniem•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Heb te weinig superlatieven om te beschrijven hoe goed het was.
Patrick•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Een ontspannende en verzorgende behandeling. Na de pedicure liep ik op wolkjes!
Behandeling door Eva
Van nieuwenhuyse carine•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Was gewoon een zalige topervaring, relax genieten…