Debby is een aangenaam, vriendelijk , respectvolle dame die weet van aanpakken. Ze kent haar producten en is eerlijk in het geven van en delen van informatie!
Formesyn•il y a plus de 5 ans
Avis vérifié
Meteen afspraak gemaakt voor een volgende beurt 😁
Anonyme•il y a plus de 5 ans
Avis vérifié
Heb te weinig superlatieven om te beschrijven hoe goed het was.
Patrick•il y a plus de 5 ans
Avis vérifié
Een ontspannende en verzorgende behandeling. Na de pedicure liep ik op wolkjes!
Réalisé par Eva
Van nieuwenhuyse carine•il y a plus de 5 ans
Avis vérifié
Was gewoon een zalige topervaring, relax genieten…