Ik ben fan en al jaren een tevreden klant. Jammer dat het ver is van mijn woonplaats, ik zou anders meermaals gaan en ook andere behandelingen bijnemen dan.
Hopelijk komt er in Oost-Vlaanderen ook nog een Spa of in Nieuwpoort nog beter😃.
Brenda•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was uitstekend
Behandeling door Rochani
Van der bauwhede annick•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer rustig, stipt en goede massage!
Anoniem•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijk ontspannende massage. Was wel niet helemaal geïnformeerd dat het alleen rugmassage was en niet full body.
Anoniem•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Een ontspannende en verzorgende behandeling. Uitgevoerd in een rustige omgeving door iemand die weet waar ze mee bezig is.