Ik ben fan en al jaren een tevreden klant. Jammer dat het ver is van mijn woonplaats, ik zou anders meermaals gaan en ook andere behandelingen bijnemen dan.
Hopelijk komt er in Oost-Vlaanderen ook nog een Spa of in Nieuwpoort nog beter😃.
Brenda•il y a plus de 5 ans
Avis vérifié
Het was uitstekend
Réalisé par Rochani
Van der bauwhede annick•il y a plus de 5 ans
Avis vérifié
Zeer rustig, stipt en goede massage!
Anonyme•il y a plus de 5 ans
Avis vérifié
Heerlijk ontspannende massage. Was wel niet helemaal geïnformeerd dat het alleen rugmassage was en niet full body.
Anonyme•il y a plus de 5 ans
Avis vérifié
Een ontspannende en verzorgende behandeling. Uitgevoerd in een rustige omgeving door iemand die weet waar ze mee bezig is.