Super ! Je wordt steeds vriendelijk onthaald door personeel die hun vak kennen !Een aanrader!
Lippens•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer professioneel en deskundig
Verwilghen•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
De ruimte voor alle verzorgingen vind ik te klein, vooral te weinig licht en lucht. Meer ruimte geeft ook meer hygiëne, minder kans op besmetting, ook met Corona, en dat zal er altijd zijn,
Hou het veilig .. voor iedereen
Behandeling door Charlotte
Van den Broeck Magda•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Allemaal toppers!
Michelle•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Super ontspannend, de druk van de massage was goed en aangepast waar nodig