Super ! Je wordt steeds vriendelijk onthaald door personeel die hun vak kennen !Een aanrader!
Lippens•il y a plus de 4 ans
Avis vérifié
Zeer professioneel en deskundig
Verwilghen•il y a plus de 4 ans
Avis vérifié
De ruimte voor alle verzorgingen vind ik te klein, vooral te weinig licht en lucht. Meer ruimte geeft ook meer hygiëne, minder kans op besmetting, ook met Corona, en dat zal er altijd zijn,
Hou het veilig .. voor iedereen
Réalisé par Charlotte
Van den Broeck Magda•il y a plus de 4 ans
Avis vérifié
Allemaal toppers!
Michelle•il y a plus de 4 ans
Avis vérifié
Super ontspannend, de druk van de massage was goed en aangepast waar nodig