Fijne ontvangst
Stress valt van je af door muziek, theetje, warm voetbadje, aangename verlichting, heerlijke geuren...
Sanne blijft geconcentreerd bezig terwijl ze een praatje doet.
Top!!
Behandeling door Sanne
Anita•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijk genoten van mijn medische pedicure! Zeker voor herhaling vatbaar!
Behandeling door Anne-Sophie
Kelly•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Professionele en heerlijke massage.
Gepaste muziek, mooie locatie en goede massage met inbegrip van shiatsu technieken. Top gewoon!
Joelle•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Deed deugd, zoals altijd.
Behandeling door Emely
De Smul Pascal•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kwam voor een relax massage die door de alarmerende waterpomp, een niet verwarmd bed en een meermaals onderbroken treatment allles behalve ontspannend was. Ik betaalde hiervoor 77€. Dit was het absoluut niet waard. Een commerciele tegemoetkoming was niet bespreekbaar aangezien er geen manager aanwezig was