Fijne ontvangst
Stress valt van je af door muziek, theetje, warm voetbadje, aangename verlichting, heerlijke geuren...
Sanne blijft geconcentreerd bezig terwijl ze een praatje doet.
Top!!
Réalisé par Sanne
Anita•il y a environ 4 ans
Avis vérifié
Heerlijk genoten van mijn medische pedicure! Zeker voor herhaling vatbaar!
Réalisé par Anne-Sophie
Kelly•il y a environ 4 ans
Avis vérifié
Professionele en heerlijke massage.
Gepaste muziek, mooie locatie en goede massage met inbegrip van shiatsu technieken. Top gewoon!
Joelle•il y a environ 4 ans
Avis vérifié
Deed deugd, zoals altijd.
Réalisé par Emely
De Smul Pascal•il y a environ 4 ans
Avis vérifié
Ik kwam voor een relax massage die door de alarmerende waterpomp, een niet verwarmd bed en een meermaals onderbroken treatment allles behalve ontspannend was. Ik betaalde hiervoor 77€. Dit was het absoluut niet waard. Een commerciele tegemoetkoming was niet bespreekbaar aangezien er geen manager aanwezig was