Zoals altijd opnieuw een fantastische behandeling, professioneel, vriendelijk, .... heerlijk me-momentje.
Klaartje•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Vriendelijke en ervaren personeel en behulpzaam
Behandeling door Rochani
Cindy•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Super verzorging gehad!
Lorbat•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Super relaxed, echt een aanrader
Manola•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Professionele en vriendelijke pedicure.
Spijtig dat lege koffietas van vorige klant hele tijd is blijven staan niettegenstaande voetbad werd gereinigd en handdoeken meegenomen . Klein schoonheidsfoutje. Maar voor de rest prima 👍