Zoals altijd opnieuw een fantastische behandeling, professioneel, vriendelijk, .... heerlijk me-momentje.
Klaartje•about 4 years ago
Verified review
Vriendelijke en ervaren personeel en behulpzaam
Treatment by Rochani
Cindy•about 4 years ago
Verified review
Super verzorging gehad!
Lorbat•about 4 years ago
Verified review
Super relaxed, echt een aanrader
Manola•about 4 years ago
Verified review
Professionele en vriendelijke pedicure.
Spijtig dat lege koffietas van vorige klant hele tijd is blijven staan niettegenstaande voetbad werd gereinigd en handdoeken meegenomen . Klein schoonheidsfoutje. Maar voor de rest prima 👍