Bij Parvin is het altijd aangenaam vertoeven. Zij is steeds rustig en levert telkens topkwaliteit! Je merkt dat zij veel ervaring heeft.
Behandeling door Parvin
Sarah•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kom hier al jaren voor mijn wenkbrauwen en nog altijd in de wolken van het resultaat.
Behandeling door Parvin
Laura•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik heb betere brushing gekend. Wassing gebeurde snel, brushen gebeurde chaotisch, snel en niet ordelijk. Ben niet tevreden. Niet wat ik wou/verwachtte.
Styling door Parvin
Imane•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
She is as usual doing her job very carefully!
Behandeling door Parvin
Hilal•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel erg tevreden. Lieve vrouw en een hele fijne gezellige sfeer.Ik kreeg veel tips and tricks voor m’n haar. Het is heel mooi geknipt. Kortom super tevreden! Goede shampoo op basis van m’n haar meegenomen. Tot de volgende keer!