Les avis sont écrits par les clients après leur visite.

4,9
733 avis

Filtrer par commentaires

Filtrer par note

Note
Filtrer par note

Avis vérifiés

Rédigé par nos clients, pour que vous sachiez à quoi vous attendre dans chaque salon
Bij Parvin is het altijd aangenaam vertoeven. Zij is steeds rustig en levert telkens topkwaliteit! Je merkt dat zij veel ervaring heeft.
Ik kom hier al jaren voor mijn wenkbrauwen en nog altijd in de wolken van het resultaat.
Ik heb betere brushing gekend. Wassing gebeurde snel, brushen gebeurde chaotisch, snel en niet ordelijk. Ben niet tevreden. Niet wat ik wou/verwachtte.
Voir la réponse du salon...
She is as usual doing her job very carefully!
Heel erg tevreden. Lieve vrouw en een hele fijne gezellige sfeer.Ik kreeg veel tips and tricks voor m’n haar. Het is heel mooi geknipt. Kortom super tevreden! Goede shampoo op basis van m’n haar meegenomen. Tot de volgende keer!
34
1
34
35
36
106
36