Bij Parvin is het altijd aangenaam vertoeven. Zij is steeds rustig en levert telkens topkwaliteit! Je merkt dat zij veel ervaring heeft.
Réalisé par Parvin
Sarah•il y a plus de 2 ans
Avis vérifié
Ik kom hier al jaren voor mijn wenkbrauwen en nog altijd in de wolken van het resultaat.
Réalisé par Parvin
Laura•il y a plus de 2 ans
Avis vérifié
Ik heb betere brushing gekend. Wassing gebeurde snel, brushen gebeurde chaotisch, snel en niet ordelijk. Ben niet tevreden. Niet wat ik wou/verwachtte.
Réalisé par Parvin
Imane•il y a plus de 2 ans
Avis vérifié
Voir la réponse du salon...
She is as usual doing her job very carefully!
Réalisé par Parvin
Hilal•il y a plus de 2 ans
Avis vérifié
Heel erg tevreden. Lieve vrouw en een hele fijne gezellige sfeer.Ik kreeg veel tips and tricks voor m’n haar. Het is heel mooi geknipt. Kortom super tevreden! Goede shampoo op basis van m’n haar meegenomen. Tot de volgende keer!