Bij Parvin is het altijd aangenaam vertoeven. Zij is steeds rustig en levert telkens topkwaliteit! Je merkt dat zij veel ervaring heeft.
Treatment by Parvin
Sarah•over 2 years ago
Verified review
Ik kom hier al jaren voor mijn wenkbrauwen en nog altijd in de wolken van het resultaat.
Treatment by Parvin
Laura•over 2 years ago
Verified review
Ik heb betere brushing gekend. Wassing gebeurde snel, brushen gebeurde chaotisch, snel en niet ordelijk. Ben niet tevreden. Niet wat ik wou/verwachtte.
Styled by Parvin
Imane•over 2 years ago
Verified review
Show venue reply...
She is as usual doing her job very carefully!
Treatment by Parvin
Hilal•over 2 years ago
Verified review
Heel erg tevreden. Lieve vrouw en een hele fijne gezellige sfeer.Ik kreeg veel tips and tricks voor m’n haar. Het is heel mooi geknipt. Kortom super tevreden! Goede shampoo op basis van m’n haar meegenomen. Tot de volgende keer!