Zoals altijd professioneel.
Aangename sfeer, luisterend oor van Véronique.
Aangenaam onthaal .Behandeling: top!
Een babbel, een koffiekopje, een versnapering.
Altijd leuk.
Al 20j klant.
Dus : aanrader!
Styling door Véronique•Vrouwen knippen
Carine•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn volgende afspraak is al geboekt!
Styling door Véronique•Vrouwen knippen
Greet•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Het salon was heel gezellig!
Styling door Véronique•Permanent
Machteld•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Top kapper! Super aangename sfeer, babbel en knipbeurt!