Zoals altijd professioneel.
Aangename sfeer, luisterend oor van Véronique.
Aangenaam onthaal .Behandeling: top!
Een babbel, een koffiekopje, een versnapering.
Altijd leuk.
Al 20j klant.
Dus : aanrader!
Styled by Véronique•Ladies' Haircut
Carine•over 1 year ago
Verified review
Mijn volgende afspraak is al geboekt!
Styled by Véronique•Ladies' Haircut
Greet•over 1 year ago
Verified review
Het salon was heel gezellig!
Styled by Véronique•Permanent Waves
Machteld•over 1 year ago
Verified review
Top kapper! Super aangename sfeer, babbel en knipbeurt!