Les avis sont écrits par les clients après leur visite.

4,9
1100 avis

Filtrer par type de service

Filtrer par commentaires

Service

Filtrer par note

Note
Filtrer par note

Avis vérifiés

Rédigé par nos clients, pour que vous sachiez à quoi vous attendre dans chaque salon
Zoals altijd professioneel. Aangename sfeer, luisterend oor van Véronique. Aangenaam onthaal .Behandeling: top! Een babbel, een koffiekopje, een versnapering. Altijd leuk. Al 20j klant. Dus : aanrader!
Mijn volgende afspraak is al geboekt!
Het salon was heel gezellig!
Top kapper! Super aangename sfeer, babbel en knipbeurt!
Een mini spa dag. Super snit. Een echte aanraders
40
1
40
41
42
140
42