Een mooi ingericht salon met vriendelijke bediening.
Behandeling door Céline•Pedicure
Gabrielle•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
She is just great!
Behandeling door Céline•Manicure
Olga•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer vriendelijke en gedetailleerde behandeling.
Behandeling door Céline•Manicure
Andrea•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Celine is oprecht de eerste nagelstyliste die mij zowel perfectie, houdbaarheid en vormgeving kan geven die ik verwacht. Ik ben zo ontzettend blij dat ik bij Celine ben terechtgekomen.