Een mooi ingericht salon met vriendelijke bediening.
Réalisé par Céline•Beauté des pieds
Gabrielle•il y a environ 4 ans
Avis vérifié
She is just great!
Réalisé par Céline•Manucure
Olga•il y a environ 4 ans
Avis vérifié
Zeer vriendelijke en gedetailleerde behandeling.
Réalisé par Céline•Manucure
Andrea•il y a environ 4 ans
Avis vérifié
Celine is oprecht de eerste nagelstyliste die mij zowel perfectie, houdbaarheid en vormgeving kan geven die ik verwacht. Ik ben zo ontzettend blij dat ik bij Celine ben terechtgekomen.
Réalisé par Céline•Renforcement naturel des ongles