Heel leuke ervaring! Céline is super vriendelijk en zorgzaam.
Ik kom zeker terug :)
Behandeling door Céline•Pedicure
De Waegenaere Line•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel fijne ervaring!
Behandeling door Céline•
Vrouwen harsen - gezichtToon alles…
Bo•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel vriendelijk en attent. Ze legt duidelijk uit wat ze doet.
Behandeling door Céline•
PedicureToon alles…
Anoniem•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Céline is een heel lieve en toffe madam! Het was m'n eerste wimperlift en ze legde steeds duidelijk uit wat ze aan het doen was. De wimperlift is ook heel mooi gedaan. Een aanrader!