I really like this place, they are always super kind and talented!!!
Behandeling door LILIIA•Pedicure
Nadine•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Mijn nagels zijn altijd perfect gedaan door Tatiana
Behandeling door TETIANA•Builder gel manicure
Hasna•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Ik kom hier omdat je nagels hier perfect worden gedaan. Ze zijn hier dan ook zeer perfectionistisch. Altijd een prachtig resultaat.
Anne •ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Vandaag een voetpedicure laten doen bij Nail Me en ik ben supertevreden!
Heel vriendelijke service, alles werd hygiënisch en professioneel uitgevoerd en mijn voeten voelen weer heerlijk zacht aan. Er werd echt aandacht besteed aan details en ik voelde me meteen op mijn gemak. Zeker een aanrader voor wie zichzelf even wil verwennen. Ik kom zeker terug! 👣💅