Les avis sont écrits par les clients après leur visite.

4,8
242 avis

Filtrer par type de service

Filtrer par commentaires

Service

Filtrer par note

Note
Filtrer par note

Avis vérifiés

Rédigé par nos clients, pour que vous sachiez à quoi vous attendre dans chaque salon
Wauw, heel proper werk! Dankjewel hiervoor!!
I really like this place, they are always super kind and talented!!!
Mijn nagels zijn altijd perfect gedaan door Tatiana
Ik kom hier omdat je nagels hier perfect worden gedaan. Ze zijn hier dan ook zeer perfectionistisch. Altijd een prachtig resultaat.
Vandaag een voetpedicure laten doen bij Nail Me en ik ben supertevreden! Heel vriendelijke service, alles werd hygiënisch en professioneel uitgevoerd en mijn voeten voelen weer heerlijk zacht aan. Er werd echt aandacht besteed aan details en ik voelde me meteen op mijn gemak. Zeker een aanrader voor wie zichzelf even wil verwennen. Ik kom zeker terug! 👣💅
4
1
4
5
6
38
6