Professionele verwijdering in zeer propere en aangename zaak.
Behandeling door ANASTASIA•Kunstnagels of nagellak verwijderen
Julie•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Zeer vriendelijk en een heel leuke ervaring!
Behandeling door ANASTASIA•Gellak pedicure
Olivia•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Beste manicure en BIAB die ik OOIT heb gehad. Super behandeling en nu meer dan 3 weken verder zijn mijn nagels nog steeds in topconditie. Ik raad het absoluut aan!