Professionele verwijdering in zeer propere en aangename zaak.
Treatment by ANASTASIA•Nail or Gel Polish Removal
Julie•11 months ago
Verified review
Zeer vriendelijk en een heel leuke ervaring!
Treatment by ANASTASIA•Gel Nails Pedicure
Olivia•11 months ago
Verified review
Beste manicure en BIAB die ik OOIT heb gehad. Super behandeling en nu meer dan 3 weken verder zijn mijn nagels nog steeds in topconditie. Ik raad het absoluut aan!