Voetjes zijn weer goed verzorgd!
Altijd een gevoel van “op een wolkje te lopen” achteraf
Behandeling door Sandrine•Pedicure
Ellen•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Sandrine is een heel vriendelijke, professionele schoonheidspecialist.
Mijn voeten en nagels zijn weer picobello na een pedicure en gellak van Sandrine.
Zeker een aanrader om een afspraak te maken voor een pedicure.
Behandeling door Sandrine•Pedicure
Sigrid•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Top! Deskundig, vriendelijk en attent! 🍀
Behandeling door Sandrine•Pedicure
Marie•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel ontspannend, goed resultaat
Behandeling door Sandrine•Pedicure
Anoniem•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Aangename vriendelijke dame waar ik me snel bij op mijn gemak voelde, werkt zeer precies 👌🏻