Voetjes zijn weer goed verzorgd!
Altijd een gevoel van “op een wolkje te lopen” achteraf
Réalisé par Sandrine•Beauté des pieds
Ellen•il y a presque 4 ans
Avis vérifié
Sandrine is een heel vriendelijke, professionele schoonheidspecialist.
Mijn voeten en nagels zijn weer picobello na een pedicure en gellak van Sandrine.
Zeker een aanrader om een afspraak te maken voor een pedicure.
Réalisé par Sandrine•Beauté des pieds
Sigrid•il y a presque 4 ans
Avis vérifié
Top! Deskundig, vriendelijk en attent! 🍀
Réalisé par Sandrine•Beauté des pieds
Marie•il y a presque 4 ans
Avis vérifié
Heel ontspannend, goed resultaat
Réalisé par Sandrine•Beauté des pieds
Anonyme•il y a presque 4 ans
Avis vérifié
Aangename vriendelijke dame waar ik me snel bij op mijn gemak voelde, werkt zeer precies 👌🏻