Pedicure was top ! Vriendelijke service en gezellige sfeer.
Behandeling door Lieve•Pedicure
miranda•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Na twee dagen was er al een stukje van mijn nagel. Dit vind ik jammer voor de prijs die ik heb betaald.
Behandeling door Danny•Gellak manicure
Anneleen•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
ik keer steeds tevreden naar huis :)
Kunstnagels opvullen
Chantall•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel tevreden, super behandeling!
Behandeling door Danny•Facials / Gezichtsbehandelingen
martine•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
gelnagels verwijderen deed pijn, niet verwonderlijk als het door de nagel is en bloedt :( Leuke babbel met meisje dat pedicure deed, vriendelijke man, boden drankje aan; ik vroeg voor frans manicure maar dat was niet mogelijk?