Ik heb er enorm van genoten!! Verder heb ik een goede en vakkundige uitleg gekregen . Ik zal Navada zeker aan iedereen aanraden. Tot de volgende keer :-)
Behandeling door Danny•Facials / Gezichtsbehandelingen
lieve•ongeveer 8 jaar geleden
Geverifieerde review
.
Gellak manicure
Lies•ongeveer 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Top salon!
Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Katia•ongeveer 8 jaar geleden
Geverifieerde review
altijd leuk verwenmomentje
Behandeling door Natascha•
Wenkbrauwen waxenToon alles…
Inge•ongeveer 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik werd goed en hartelijk ontvangen, goede massage! Top